bliski istokvijesti

Alžir više ne želi saudijski TV kanal Al-Arabiya

 Alžir je oduzeo licencu novinskom kanalu al-Arabiya u saudijskom vlasništvu nakon što ga je optužio za sudjelovanje u širenju “dezinformacija” u toj zemlji.

Alžirsko ministarstvo komunikacije objavilo je taj korak u saopštenju koje je u subotu prenijela Alžirska press služba (APS).

“Donesena je odluka o povlačenju akreditacije informativnog kanala al-Arabiya”, saopštilo je ministarstvo.

Kao razlog, navodi se “nepoštivanje pravila profesionalne etike i prakticiranja medijskih dezinformacija i manipulacija”.

Ministarstvo nije dalo nikakve dodatne detalje o odluci.

Odluku su, međutim, pozdravile palestinske novinske kuće sa sjedištem u Pojasu Gaze nakon očitog negodovanja zbog izvještavanja tog kanala o događajima koji se tiču ​​te palestinske enklave.

“Čestitamo narodu Alžira na zatvaranju kanala al-Arabiya”, napisala je web stranica Gaza Now u objavi na Instagramu. “To je ono što je i Gaza učinila. Zatvoren je od 2014. godine ”, dodaje se.

Također u junu, alžirske vlasti su na sličan način poništile dozvolu France 24 za “jasno i opetovano neprijateljstvo prema našoj zemlji i njenim institucijama”.

Alžir kaže da se ne protivi medijskim aktivnostima sve dok poštuju objektivnost i profesionalnu etiku.

Izvor: TV Sahar

Show More

Related Articles

Back to top button